Marketing gyakornok

Marketing gyakornokot keresünk az alábbi feladatok ellátására.

Feladatok
– Social media megjelenések előkészítése, kezelése
– belső kommunikáció

Elvárások
– szakirányú tanulmány, (felsőbb évfolyam )
– angol nyelvtudás

Egyéb
Munkaidő: heti 16-20 óra, rugalmas beosztás.
Hosszútávú munkalehetőség, tanulmányok befejezése utáni folytatás lehetőségével.

Helyszín: Budapest, XV. kerület
Munkaidő: heti 16-20 óra
Szakterület: Marketing
Elvárt nyelvtudás: angol
Bérezés: 1400 Ft/ óra

Jelentkezés: itt.

Kontrolling gyakornok

 

A cégről:
A Continental útmutató technológiákat és szolgáltatásokat fejleszt az emberek és javaik fenntartható és összekapcsolt mobilitásának támogatásához. Az 1871-ben alapított technológiai vállalat biztonságos, hatékony, intelligens és megfizethető megoldásokat kínál járművek, emberek, valamint a közlekedés és szállítmányozás számára. 2017-ben a Continental 61 országban mintegy 235 000 munkatársával 44 milliárd eurós forgalmat célzott meg.

Feladatok:
Hónap végi zárások támogatása: Excel-riportok készítése, SAP adatbevitel és letöltés
Pénzügyi folyamatok támogatása: értékesítési volumenek elemzése, portfólió analizálása, gyártási költségek analizálása
Számla kérvény küldése a Veszprémi központi pénzügyi osztálynak
Excel jelentések automatizálása és fejlesztése
Meetingeken való részvétel és szoros együttműködés a Németországban lévő központi szervezetekkel
Különböző ad-hoc riportok készítése az Excelben

Elvárások:
Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
Angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
Kiváló MS Office (főként Excel) ismeret
Heti legalább 4 napos ráérés
Önálló gondolkodás, jó kommunikációs képességek
Analitikus gondolkodásmód, precizitás

Amit mi kínálunk:
A legjobb szakértőktől tanulhatsz, aminek köszönhetően fejlesztheted képességeidet és tudásodat
Beszerzésekről tanulhatsz nemzetközi szinten
Meetingeken vehetsz részt, így fejlesztve a tárgyalóképességed és angol tudásod
Egy dinamikus, multinacionális cégnél dolgozhatsz
Projektekben vehetsz részt

További információ: itt

Logisztikai gyakornok

 

Logisztikai gyakornokot keresünk Budapesti irodánkba

Feladatok: Ellátási lánc PO létrehozása és hivatalos dokumentáció kezelése (utazás, konferencia stb.), a jelentések futása és a KPI jelentések a szállítás és a raktár oldalon, a logisztikai dokumentumok archiválásam, könyvvizsgálati anyaggyűjtés, támogatja a logisztikai menedzsert a WH folyamat adminisztrációjában

Elvárások: Folyamatban lévő egyetemi vagy főiskolai oktatás, lelkes, kreatív személyiség és hajlandó új dolgokat tanulni, csapatjátékos, aki szeret multinacionális csapatban dolgozni, Excel és a Word jó ismerete

Nyelvek: magyar, angol (folyékonyan)

Munkaidő: Heti 25-30 óra

Amit kínálunk: Egy munka egy fiatal és dinamikus csapatban, folyamatos fejlesztés és oktatás.

Fizetés: Bruttó 1121 Ft/óra

További információ: itt

Behajtás és workout területre keres gyakornokot az ERSTE Bank

Munka típusa:
Irodai adminisztráció, Recepció, Ügyfélszolgálat

Munkavégzés helye:
Budapest
13.kerület

Feladat:
Ha budapesti diákmunkát keresel és nívós referenciát szereznél Téged vár az ERSTE Bank csapata! Légy gyakornok behajtás és workout területén!
Ismerd meg a területet támogató rendszereket belülről:
– hogyan kapcsolódnak össze, honnan vesznek át adatot, ezek hogyan kerülnek átszámításra hogy a felületen már csak a végeredmény jelenjen meg;
– milyen feladatok futnak a DM hátterében ahhoz, hogy a felületen történő kattintás hatására egy esemény bekövetkezzen;
– hogyan modelleznek egy-egy folyamatot, paramétereznek, tesztelnek;
– hogyan updatelik a jelenlegi Debt Manager rendszert!
Ugorj fejest a bankok világába és kezdd el a szakmai karriered még ma! Nincs más dolgod, mint a JELENTKEZÉS gombra kattintani!

Fizetés:
Br 1121 Ft/óra

Munkaidő:
Hétfőtől péntekig, rugalmasan, irodai munkarendben heti minimum 20-25 óra vállalásával!

Elvárás:
Betöltött 18. életév. Nappali tagozatos aktív/passzív (25 éves korig) hallgatói jogviszony. Folyamatban lévő felsőfokú (főiskola vagy egyetem). MS Office és angol nyelv (legalább közép fokú) ismerete szükséges. Pontos, precíz munkavégzés, jó kommunikációs készség.

SZAKMAI GYAKORLAT ELŐTT ÁLLSZ, MOST FOGSZ VÉGEZNI? SZEREZZ TE IS TAPASZTALATOT!HR GYAKORNOKOT KERESÜNK!

Munka típusa:
Irodai adminisztráció, Recepció, Ügyfélszolgálat

Munkavégzés helye:
Budapest
Fehérvári út

Feladat:
Szeretnél szakmai tapasztalatot szerezni, netántán szakmai gyakorlatos helyet keresel? Most végzel az egyetemen alap vagy mesterszakon? Akkor ez a munka csak Téged vár! HR gyakornokot keres az egyik partnercégünk. Feladataid közé tartozna a HR vezető munkájának segítése, interjúztatás, adminisztrálás. Ha befejezted az iskolát lehetőség van a cégnél maradni juniorként.

Fizetés:
Br. 1125 Ft/óra

Munkaidő:
Hétfőtől- Péntekig heti 40 óra (8:00-16:00 között)

Elvárás:
18. életév betöltése, aktív vagy passzív nappalis hallgatói jogviszony (alap vagy mesterszakos tanulmányok), Emberi erőforrás vagy Személyügyi szervező szak/képzés, érdeklődés a HR világa iránt.

Adminisztrációs munkalehetőség

Munka típusa:
Irodai adminisztráció, Recepció, Ügyfélszolgálat

Munkavégzés helye:
EUROP Assistance Magyarország Kft.
Budapest, XIII. kerület

Feladat:
Segítségnyújtással foglalkozó cég ügyfeleinek külföldi utazásai során bekövetkezett káresemények (pl. baleset, betegség) adminisztrációja
-Beérkező számlák feldolgozása, adminisztrálása.
-A beérkező kárigények feldolgozása, kezelése, elbírálása
-Megbízókkal való napi szintű kapcsolattartás – ezért magabiztos, kommunikatív diákokat keresünk!
-Információszolgáltatása belső szabályozásnak megfelelően.

Irodai adminisztráció

Feladatok: Bankszámlakivonatok könyvelése
Házi pénztár könyvelése
Nyitott tételek tisztázása
Riportok készítése
Havi zárásban való részvétel
Kapcsolattartás helyi és külföldi kollégákkal

LÉGY TE A MAGYAR TELEKOM SZÁMVITELI/PÉNZÜGYI GYAKORNOKA!

Munka típusa:
Irodai adminisztráció, Recepció, Ügyfélszolgálat

Munkavégzés helye:
Budapest, IX kerület
Távíró utca

Feladat:
-Tárgyi eszközök értékesítéséhez számla igények rögzítése és a kivezetések könyvelésének előkészítése.
-Eszközök állományba vételéhez adatok, információk gyűjtése, ezek rögzítése a rendszerekben.
Fénymásolás, szkennelés.
Egyéb, adhoc adminisztrációs feladatok ellátása.

Fizetés:
br. 935 Ft/óra.

Munkaidő:
Hétköznap, hétfőtől-péntekig 08:00-17:00 között. Heti, minimum 20 óra vállalása elvárt!

Elvárás:

Betöltött 18. életév.
Felsőfokú tanulmányok folytatása, pénzügyi / gazdasági / számviteli szakon.
Nappali tagozatos, aktív / passzív hallgatói jogviszony.
Rugalmas, alkalmazkodó, együttműködő hozzáállás.
Kapcsolatépítési készség.
Számviteli alapismeretek eszközökre.

Munkafelelős:
Molnár Imre

Egyéb infó:
Előnyt jelent a pozíció betöltéséhez: SAP ismeret, magyar és nemzetközi számviteli szabályok közötti különbségek ismerete, magabiztos angol nyelv használata.
Szakmai gyakorlatod is le tudjuk igazolni!

Számviteli/pénzügyi gyakornoki állás a Magyar Telekomnál

 

Munka típusa:
Irodai adminisztráció, Recepció, Ügyfélszolgálat

Munkavégzés helye:
Budapest, IX kerület, Távíró utca

Feladat:
– Tárgyi eszközök értékesítéséhez számla igények rögzítése és a kivezetések könyvelésének előkészítése.
– Eszközök állományba vételéhez adatok, információk gyűjtése, ezek rögzítése a rendszerekben.
– Fénymásolás, szkennelés.
– Egyéb, adhoc adminisztrációs feladatok ellátása.

Fizetés:
br. 935 Ft/óra.

Munkaidő:
Hétköznap, hétfőtől-péntekig 08:00-17:00 között. Heti, minimum 20 óra vállalása elvárt!

Elvárás:
Betöltött 18. életév. Felsőfokú tanulmányok folytatása, pénzügyi / gazdasági / számviteli szakon. Nappali tagozatos, aktív / passzív hallgatói jogviszony. Rugalmas, alkalmazkodó, együttműködő hozzáállás. Kapcsolatépítési készség. Számviteli alapismeretek eszközökre.

Előnyt jelent a pozíció betöltéséhez:
SAP ismeret, magyar és nemzetközi számviteli szabályok közötti különbségek ismerete, magabiztos angol nyelv használata. Szakmai gyakorlatod is le tudjuk igazolni!

Munkafelelős:
Molnár Imre

Jelentkezés

Pénzügyi gyakornoki állás

 

Munka típusa:
Irodai adminisztráció, Recepció, Ügyfélszolgálat

Munkavégzés helye:
Budapest II. kerület

Feladat:
Bejövő számlák szkennelése,interface könyvelések végzése, ellenőrzése, könyvelések analitikus egyeztetése. Részvétel a hó végi zárásokban, egyéb pénzügyi feladatok.

Fizetés:
bruttó 1038 Ft/óra

Munkaidő:
Hétfőtől péntekig irodai munkarendben, heti 35-40 óra vállalásával

Elvárás:
Betöltött 18. életév. Nappali tagozatos aktív, 25 év alatti passzív hallgatói jogviszony megléte. Folyamatban lévő gazdasági tanulmányok, alapfokú angol nyelvtudás.

Munkafelelős:
Kádár Krisztina

Jelentkezés