
Taste the World – AIESEC
Szeretnél egy izgalmas verseny keretein belül, jó társaságban tapasztalatot szerezni a tanulmányaidhoz? Mindezt angolul, külföldi gyakornokok segítségével? Az AIESEC Taste the World programja idén is megrendezésre kerül a Külkeren, a Külker Online és a Kanyar közreműködésével.
A verseny során 5 fős csapatokban angolul kell egy marketingtervet készítenetek a Nordtek cég egy most induló projektjéhez. A verseny végén a nyertes csapat ötletét a cég meg is valósítja, a legtehetségesebb hallgatók pedig gyakornoki ajánlatot is nyerhetnek a cégtől. Minden egyes csapat segítségére lesz egy külföldi mentor, aki gyakorlatilag a csapat vezetője lesz, végig együtt dolgozik veletek és segít benneteket. Ők a világ minden tájáról látogathatnak el hozzánk és a felkészítésükben az esemény céges partnere segít nekik, hogy aztán a megszerzett tudással támogassa a csapatokat a minél eredményesebb szereplésben. A kurzusok 5 héten keresztül, heti háromszor másfél órában zajlanak április 15. és május 19. között. A foglalkozások száma és sűrűsége megegyezés alapján csapatonként eltérhet. Ezek után egy gálaest keretein belül a csapatok előadják munkáikat, majd a szakmai zsűri értékelése után kihirdeti és megjutalmazza a nyertest. A nevezési díj 10 000 Forint lesz, ami a gyakornokok hat héten keresztüli szállásának és étkeztetésének finanszírozásához szükséges.
A versennyel mind nyelvtudásodat, mind a Külkeren szerzett tanulmányaidhoz kapcsolódó tapasztalatokat bővítheted, nem beszélve az új kapcsolatok kialakításáról. Nevezhetsz ismerősökből álló csapattal, vagy rábízhatod a beosztást a szervezőkre is.
A cég megadja majd a programtervet, amit pontosan ki kell dolgoznotok. Engedjétek szabadjára a fantáziátokat, hiszen hatalmas lehetőségeket rejt a verseny. Igazi szakmai tapasztalatra, jó referenciára és talán még állásra is szert tehetsz, emellett meglátod, milyen egy nemzetközi csapatban dolgozni. A világ már itt van a tányérodon, kóstolj bele!
Jelentkezéshez katt ide!
írta: Chris (Kanyar)
Hallyu – a koreai hullám
Az 1990-es években útjára indult dél-koreai kulturális jelenség, az úgy nevezett koreai hullám, nemzetközileg ismert nevén hallyu, főképen a helyi populáris kultúra terjeszkedését jelenti. Elsődleges fogyasztói az ázsiai országok, azonban a jelenség egyre nagyobb terjedést mutat Európában és az USA-ban…
Balaton vagy külföld?
Szerencsére idén is elég hamar beköszöntött a strandidő, a hőmérő gyorsan elérte a 30 fokot, ami sokak számára egyértelműen meghozta a kedvet a vízpart mellett való lazításra. Családdal vagy barátokkal mindig jó ötlet egy balatoni nyaralás, de aki igazán kék…
Nyomás alatt nő a pálma – vagy mégsem?
Mindannyian tapasztaltuk már, milyen egy fontos pillanatban teljesen leblokkolni. Sportolók, szónokok, versenyzők, de még dolgozatot író diákok is ismerik a lámpaláz érzését, ami sokszor hosszú napok, hetek, de akár évek munkáját is percek alatt tönkreteheti. Legtöbben az izgulásra, idegességre fogunk…