2018. 02. 21.

Magyar márkák kommunikációja – Média 2.0 meetup

 

Magyar márkák kommunikációja

Mitől lesz sikeres egy magyar márka? Számít a magyar piacon, ha egy brand hazai? Előny a magyar származás egy tőkeerős, de külföldi vállalattal szemben vagy hátrány? Egyáltalán ki kell hegyezni a kommunikációt a származásra vagy a hazai fogyasztóknak mindegy? És milyen a magyar márkák ismertsége, megítélése külföldön? Ezekre a kérdésekre is keressük a választ februári meetupunkon.

Februári meetupunk vendégei:
– Cserpes István, a Cserpes Sajtműhely tulajdonosa
– Tolnai Viktória, a Dorko marketingvezetője
– Molnár Ferenc, az Ilcsi Szépítő Füvek tulajdonosa

Facebook esemény

Helyszín: Kuplung – 1061 Budapest, Király u. 46.

Időpont: 2018. február 21. szerda
Kapunyitás: 17:30, kezdés: 18:00

Jegyek: Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
Itt lehet regisztrálni: 
REGISZTRÁCIÓ

A rendezvényen fotó és videó felvétel készülhet! A részvétellel hozzájárul mindenki a nyilvános használatához!

 

Top