2014. 04. 02.

Az MKT bemutatja: MARKETeaNG

 

 

A tea tipikus FMCG termék, azonban fogyasztása az elmúlt években változó tendenciát mutat. Hogyan lehet a megszokott márkákkal, termékekkel a piacon maradni? Milyen egyedi marketing eszközöket használ egy piacvezető vállalat? Vajon a fogyasztó hogyan és mit választ, amikor ott áll a teás polc előtt?

Ismerd meg a Lipton és a Saga teák marketingstratégiáját, valamint az ezzel kapcsolatos kampányok történetét és ezek eredményeit!

Előadónk Bencsik Győző, az Unilever tea és jégkrém kategóriáinak marketing és customer marketing menedzsere, aki 2005-ben csatlakozott az Unilever csapatához és a különböző kategóriákon eltöltött elmúlt 9 év alatt olyan sikerek fűződtek a nevéhez, mint a Delikát8 Főzzünk Játszóteret szociális promóció és Flóraszept márka újrabevezetése, bővítése.

Sok szeretettel várunk mindenkit, aki gyakorlati marketing ismeretekre vágyik. Szeretnél elsők közt értesülni az Unilever egyedi karrierlehetőségeiről és kiemelt programjairól?

Kövesd az Unilever Careers Facebook oldalát: http://facebook.com/UnileverCareers

Regisztrálj a hírlevélre: http://bit.ly/Unilever_newsletter

UNILEVER – MADE BY YOU

Időpont: 2014 április 2. (szerda) 13:45

Helyszín: BGF Külkereskedelmi Kar / Klubterem (1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24)

Az esemény Facebook oldala

Top