Suli
2013. 04. 26. - Egergo

FIN 3. nap

Nyöszörgő hang, életképtelen test, haldokló lélek és a jó öreg algopyrin társaságában kelni felbecsülhetetlen érzés. Elérkeztünk euforikus és kalandokkal teli utazásunk harmadik napjához, amikor is realizálom, hogy a létem értelmet nyert, ismét harcolok a kreditekért és hadiállapot uralkodik birodalmam és a Módszertani Tanszék világa közt. Felkelek, főnix testembe beletuszkolok némi étket, és nincs más hátra: irány a Sörsátor. Leküzdöm életmentő söröm, napszemüvegem felveszem… FIN! A tiéd vagyok ma is!

Már megszokott a reggeli 10 órai sátornyitás. A hősi szándékkal rendelkező ifjak már most megrendelik a bajnokok reggelijét: HÁROM SÖRT! Pici chilles zene mellett igyekszünk feldolgozni a tegnapot, majd egy a programot megpillantván realizálom, hogy ebédre semmi szükség, ugyanis már a hamburgerevő versenyre felsorakozott ifjak ZABÁLÁSÁTÓL jóllaktam. Nem gondoltam volna, hogy egy akkora bucit ilyen gyorsan be lehet tömni. Talán maga Popeye sem tudta volna ilyen hamar befalni a spenótot.

Arra gondoltam, pici butulás után valahogy kompenzálni kellene a kialakulóban lévő agyhalálomat. Némi fejtágítás reményében beültem Dr. Magda Sándor előadására. Érdekfeszítő és információval teli előadásából arra eszméltem fel, hogy már megy is a harmadik nap első vetélkedője, a Fort Külker, ami a Fort Boyard nevű tévés vetélkedőnek külkeres megfelelője. A verseny során ügyességi feladatokat kellett végrehajtani, visszataszító dolgokkal fűszerezve. Talán a reggeli gyomor- és fejfájás kombinációja után a legvadabb élményem az volt, amikor egyik hallgatótársam bevett a szájába egy kanál csontit, melynek a szagát még az első sorokban is éreztük. Ezután tengerészgyalogsági kiképzésen vettünk részt, csak éppen nem a bevett szokás szerint. Irány a Felestorpedó! Öröm volt nézni ahogy az egyik csapat megitatta az anyahajóját a konkurens táborral.

Eközben a sátorban szépen komótosan – ugyan pici csúszással a (program minősége érdekében) – elkezdődött a Burn-pong verseny. Azt hiszem senkinek nem kell bemutatnom a piramisalakban elrendezett korsók célját. – Talán az esti vakulás felé vezető úton néhányaknak ezen a programon sikerült megtenni az első lépést. Pici Xbox-ozást és zenehallgatást követően indult is a mini GT. Idén a csapatok témája hihetetlenül tetszett. Jó volt látni barátaim és társaim beöltözve a kedvenc mesefiguráimnak: volt Yoda, Thor és Vasember is.

Az esemény lezajlása után a John Texas társaságában kezdhettük az esti bulira való hangolódást . A fenékrázós rock’n’roll hatására nem volt más választása a fiatalságnak, mint támadó pozíciót felvéve elindulni a pult felé. Miután sikeresen felpezsdült a vére a legmásnaposabb embernek is, következett a bajnokok vacsorája, más néven az eredményhirdetés.  Üdvrivalgás és tökéletes hangulat – ezzel a két kifejezéssel tökéletesen le lehet írni a helyzetet.

Bevallom, picit szívszorongató és rossz érzés volt, amikor elkezdtük bontani a sátrakat. A három nap záróakkordjaként még felzendültek a Kollektíva csapat kürtjei, harsonái, orgonái, és egy reggelig tartó bulit köszönhettünk a többi fellépőnek is. Eseményekben, nyereményekben, élményekben és malackodásban teli három napot tudhatunk magunk mögött. Nagy köszönet a sulinak és a rendezőgárdának ezért a hepöningért. Jövőre ugyanitt, ugyanekkor! Sziasztok!