Közérdekű
2016. 12. 06. - Kahy

Headline Clothing – fiataloktól fiataloknak

 

A mai világban az információ áradat, az élet és a hétköznapjaink mellett a divatszakma is felgyorsult, átalakult. A fiatalok javarészt a már megszokott, bejáratott óriás márkák boltjaiból öltözködnek. Mivel azonban ez egyfajta átlagossághoz is vezethet, egyre inkább kezd előtérbe kerülni az egyedi stílusú öltözködés. Ezt az igényt fedezte fel két, volt külkeres srác is, akik mertek nagyot álmodni és beindították saját ruhamárkájukat, a Headline Clothingot.

Taylor Dániel és Szakács Sándor Zsolt, a márka alapítói mindketten a Külkeren, Kommunikáció és médiatudomány szakon végeztek. Barátságukat és inspirációjukat egyaránt az egyetemünk diákszervezeti életnek köszönhetik. Danit a Külker Onlineban betöltött grafikusi pozíciója ösztönözte arra, hogy komolyabban foglalkozzon a Photoshoppal, először plakátokat készített, majd később jött az ötlet, hogy a grafikák jól festenének pólókon is. Sanyi a Kanyar csapatának volt oszlopos tagja, ennek köszönhetően ismerte meg Danit, majd a barátságból egy közös üzlet is kialakult.

A kezdetek

Az első ötlet a pulcsik árusítása volt, melyet követtek a Dani grafikájával készülő póló kollekciók is. Az egyedi stíluson kívül a srácok törekednek, hogy a lehető legjobb minőségű ruhadarabokat bocsássák vásárlóik rendelkezésére. Sokáig kutakodtak, próbálkoztak, mire sikerült megtalálni a megfelelő beszállítókat, illetve nyomtatási módokat. Így pedig a végeredmény magáért beszél. Garantáltan minőségi és egyedi ruhák!

Névválasztás

Bármelyik induló vállalkozás életében fontos szerepet tölt be a jó név megválasztása. A Headline-os srácok is megszenvedtek a megfelelő név megtalálásával. Eleinte gyakorlatilag hetente váltották egymást a különböző verziók, amit épp kitaláltak, egy hét múlva már nem tetszett. Ahogy Dani meséli, a lehetőségek között felmerült a Blue Pepper, vagy a Caribou Clothing, ahogy sok más, ami pedig már létező márkanév volt. A végleges nevet Sanyi találta ki, a Volt Fesztivál egyik dokumentumfilmje inspirálta, ahol headliner előadókról volt szó, ebből alakult végül a Headline név, ami egyébként remekül jellemzi azt az irányvonalat, amelyet iskolánk exhallgatói képviselnek.

Hogyan készül?

Alapvetően kettejük harmonikus munkamegosztása a kulcs. Míg Dani főleg a pólókért felel, addig Sanyi a pulcsikat és egyéb operatív feladatokat, a kapcsolattartást intézi. Minden a grafikával kezdődik, amit Dani tervez meg, ezt követi a pólók elkészíttetése és végül a nyomtatás. Kollekciókat állítanak össze, amely jellemzően 3-4 mintából áll. A hasonló mintákat összeteszik, ebből lett például a füstös, elfolyós vagy a szakállas kollekció. Amint ez kész, a varroda elkészíti a pólókat, amik végül a nyomdában kötnek ki és veszik fel végleges formájukat.

Árusítás

Manapság webshop nélkül már szinte nem is lehet működni, így természetesen a Headline is rendelkezik online bolttal. Letisztult, könnyen kezelhető felület, ami szintén a modernséget és megbízhatóságot sugallja a böngésző látogatóknak. Fizikai árusítás is tervben van, a saját üzlet nyitása egyelőre inkább egy hosszabb távú terv része, azonban fesztiválokon minél hamarabb szeretnének egy standdal megjelenni a srácok. A pólók és pulcsik egyaránt kiválóan kapják el az igazi fesztivál hangulatot, így ott mindenképp nagy keletje lesz a márkának.
Közeledik a karácsony, így érdemes megfontolni, hogy magunkat vagy szeretteinket meglepjük egy igazán egyedi ajándékkal, amit a Headline Clothing termékei közül is érdemes választani.

Itt éritek el őket:
facebook.com/headlineclothing
headlineclothing.hu

Kellemes vásárlást és ünnepeket kívánunk!

További cikkek
Top