
BGEconomics – üzleti szimulációs verseny
Újra eljött az idő, hogy bizonyítsunk. A Külker már megmutatta, hogy a suli legbulisabb kara, de vajon a legtalpraesettebb is? A sok megjárt buli után itt az idő, hogy megmutassuk, nem hiába tanultunk az évek alatt, hiszen a piacon is verhetetlenek vagyunk!
Ha a jövőben szeretnél vállalkozó lenni, vagy szimplán jó döntéseket hozni, amikor a saját pénzed forog majd kockán, akkor ne is kattints máshova! Diploma a kézben, de tapasztalat sehol? Íme a jó hír: a BGEconomics szimulációs verseny keretén belül egy online piacon működő könyvkereskedést kell sikerre vinned, mindezt anélkül, hogy a saját pénzedet kellene kockára tenned.
Gondolkoztál már azon, hogy az évente több ezer diplomázó közgazdász közül miért pont téged választanának egy állásinterjún? Egy jó gazdász tudja a varázsszót: „added value”.
A BGEconomics, de még inkább az itt megszerzett tapasztalat adja meg azt a pluszt, ami miatt az állásinterjúkon magasan szárnyalhatsz a jövőben. Nincsenek többé unott, szürke sorok az önéletrajzodban!
Amellett, hogy a CV-d még jobban megszínesítheted, egyéb motivációs eszközök is szerepelnek a nyereménypalettán, melyekkel a szervezők díjazzák teljesítményedet:
– 3 db EFOTT hétvégi jegy
– 150 ezer forint értékű könyvcsomag (HVG)
– 30 db ajándék hamburger+hasáb voucher (Zing Burger)
– 3 db 1 éves Pro licence (Prezi)
– ingyen fuvarok az UBER jóvoltából
– 2 tálca Red Bull és ingyenes fogyasztása a döntőben
– 10000 Ft értékű vásárlási utalvány a Spar jóvoltából
Az értékes nyeremények után nem mellékes az sem, hogy a teljes, 3000 forintos nevezési díj levásárolható digitális termékekre és kiegészítőkre a rexdigital.hu weboldalon. Természetesen csak akkor, ha végig játszottad mind a négy fordulót. További jó hír, hogy a Külker Szakkolis szervezők szerint a lista még nem is teljes, folyamatosan érkeznek a felajánlások!
A költség-haszon elemzés nálunk egyértelmű. És nálad?
Nincs más dolgod, minthogy nevezz a www.bgeconomics.com oldalon! Ne feledd, a jelentkezést csak 2016 április 15-én éjfélig tudod megtenni!
Hallyu – a koreai hullám
Az 1990-es években útjára indult dél-koreai kulturális jelenség, az úgy nevezett koreai hullám, nemzetközileg ismert nevén hallyu, főképen a helyi populáris kultúra terjeszkedését jelenti. Elsődleges fogyasztói az ázsiai országok, azonban a jelenség egyre nagyobb terjedést mutat Európában és az USA-ban…
Balaton vagy külföld?
Szerencsére idén is elég hamar beköszöntött a strandidő, a hőmérő gyorsan elérte a 30 fokot, ami sokak számára egyértelműen meghozta a kedvet a vízpart mellett való lazításra. Családdal vagy barátokkal mindig jó ötlet egy balatoni nyaralás, de aki igazán kék…
Nyomás alatt nő a pálma – vagy mégsem?
Mindannyian tapasztaltuk már, milyen egy fontos pillanatban teljesen leblokkolni. Sportolók, szónokok, versenyzők, de még dolgozatot író diákok is ismerik a lámpaláz érzését, ami sokszor hosszú napok, hetek, de akár évek munkáját is percek alatt tönkreteheti. Legtöbben az izgulásra, idegességre fogunk…