Legfrissebb  |  Albérlet  |  bge  |  Diákmunka  |  HR  |  Könyv/jegyzet  |  Marketing  |  musicfm  |  Oktatás  |  Szakmai gyakorlat  |  szoba
2019. 03. 12.

Adminisztráció-raktári kisegítő

Munkavégzés helye:
Budapest, IX. kerület

Feladat:
Szükség esetén plakáthajtogatási feladatok; Plakát előkészítési feladatok; Plakátok csomagolása; Raktár/műhely tisztántartása és takarítás; Beérkezett plakátok listázása, kezelésükben való segédkezés; Adminisztrációs feladatok ellátása: Szállítói levelek rögzítése XLS táblázatba, ezek rendszerbe való felvezetése.

Feltételek:
Önálló, felelősségteljes munkavégzésre és egyben csapatmunkára való képesség előny; Jó problémamegoldó és konfliktuskezelő képesség; Kompromisszum készség; Jó fizikai állapot; Felhasználói szintű számítógépes ismeret.

Munkaidő:
minimum heti 25 óra (3*8 óra) vagy napi minimum 4 óra.

Bérezés:
1050 Ft / óra

Jelentkezés formája:
A munkára való jelentkezéshez regisztrálj az ydiak.hu weboldalon (vagy jelentkezz be meglévő fiókodba), valamint töltsd fel az önéletrajzod a saját profilodba. Ezt követően a munkánál kattints a jelentkezés gombra.

Jelentkezés: itt.

 

Elérhetőség: Bővebben információért a munkával kapcsolatban keresd Kele Bianka kollégánkat a +36 30 512 6574-s telefonszámon.

Top